O JOGI

-------- o --------

Joga (sanskrtska beseda izhaja iz korena “yuj” in pomeni združiti, povezati) je starodavna indijska veda o življenju, katere namen je združitev telesa, uma in duha. S filozofskega gledišča gre za unijo individualnega z univerzalno energijo, katere del smo. Joga je praktična disciplina, sestavljena iz različnih tehnik, katerih namen je posameznikov duhovni razvoj. V ožjem fizičnem pomenu obsega telesne drže - asane in dihalne tehnike - pranayamo, vendar sodijo med jogijske elemente tudi etična načela, samodisciplina, osredotočenost in meditacija. Skratka, joga je dinamična izkušnja spoznavanja in izboljšanja samega sebe.

ZAKAJ JE JOGA ZAME?

-------- o --------

Velika prednost joge je, da jo lahko izvaja vsakdo, ne glede na starost, spol ali fizično kondicijo. Joga je netekmovalni način vadbe, vsak lahko dela v svojem tempu in v okviru lastnih zmožnosti. Joga je veliko več kot le telovadba. Ponuja nam preproste, varne in enostavne tehnike, ki hitro zmanjšajo napetost in stres. Je enostavna za izvedbo in se lahko se izvaja skoraj kjerkoli. Potrebujemo le udobna oblačila, vadbeno podlogo in ravna tla.
V našem programu bo udeleženec izkusil preverjene in praktične tehnike, ki imajo neposredni učinek in dolgoročne koristi.

yoga

Kaj pridobim z jogo?

Redna vadba nam oblikuje telo, izboljša mišični tonus, krepi vezi, sklepe in živčevje. Vzpodbudi se presnova, krvni in limfni obtok, uravna se izločanje hormonov. Joga omogoča tudi psihično stabilnost in bistri um.

yoga

Zakaj izvajati asane in pranajamo?

Z izvajanjem asan pospešimo cirkulacijo, telo se očisti strupov, popravi se telesna drža. Redna vadba z iztegi, zasuki, predkloni, upogibi nazaj obnovi moč in poveča vzdržljivost telesa. Telo postane prožnejše in stabilno. S kontrolo dihanja upočasnimo dihalni ritem, s tem pa dosežemo umiritev miselnih tokov in osredotočenost.

yoga

Kako se pripravim na vadbo?

Jogo izvajamo čim bolj redno in ob istem času, najboljše zjutraj. Če ne utegnemo, si izberemo katerikoli del dneva, ki nam ustreza. Vadimo lahko pred jedjo ali pred spanjem, nikdar pa s polnim želodcem. Najbolje je, da zadnji obrok zaužijemo vsaj 2 do 3 ure pred vadbo. Kadar nam telesne omejitve preprečujejo izvedbo določenih položajev jih ne izvajamo in jih nadomestimo s primernejšimi. Če smo utrujeni se ne naprezamo. Najprej se posvetimo sproščanju in dihalnim vajam, šele zatem preidemo k asanam.

yoga

Kako izvajam jogo?

Pred vadbo najprej sprostimo telo, odmislimo vsakdanje skrbi in upočasnimo dihanje. Vsak položaj moramo ob upoštevanju pravil izvesti natančno in zlagoma. Asane delamo zbrano in brez naglice, da bi dosegli popoln položaj. Le redna vadba je jamstvo za uspeh. Pozornost v položaju usmerimo na predele, katerim so asane namenjene, druge pa hkrati sproščamo. Občutimo položaj in dihamo enakomerno.

O MENI

-------- O --------

Rojena sem v Mariboru, kjer tudi živim. Po izobrazbi sem univerzitetna diplomirana pravnica. Obožujem slikanje na platno in pohajanja po naravi. Poleg moža mi je ob tem 15 let delal družbo zlati prinašalec, danes pa dva nadebudna fantiča.
Z jogo se ukvarjam že več kot desetletje. Izboljšala mi je kakovost življenja zato sem se odločila postati joga učiteljica in svoje znanje in izkušnje prenesti naprej. Certifikat sem pridobila v Joga klubu. Učim jogo za vse generacije.

PRIJAVITE SE NA NOVICE

-------- o --------

Prijavite se na e-novice in prejemali boste informacije o novostih, terminih in posebnih dogodkih.
Če se želite odjaviti od prejemanja e-novic, v prejeti e-pošti kliknite na povezavo za odjavo.

URNIK VADB

-------- o --------

Vadba poteka v prostorih na Črtomirovi 11 in v prostorih Ob železnici 16 v Mariboru.
Prijavite se lahko po emailu info@jogasana.si ali po telefonu 070 692-004.
Termini se lahko spremenijo glede na število prijav.

CENIK

-------- o --------

Cenik velja od 1.9.2017 - 30.6.2018. Neizkoriščeni termini niso prenosljivi.

yoga

POSAMEZEN OBISK

-------- o --------

90 minut

15

  • ...

PRIJAVA
yoga

1 MESEC

-------- o --------

1 obisk na teden

32

  • 2 obiska na teden: 45 €
PRIJAVA
yoga

SEMESTER

-------- o --------

1 obisk na teden

110

  • Trajanje I. semestra 1.10.2017 - 28.1.2018

PRIJAVA

STOPITE V STIK Z NAMI

-------- o --------


Jogasana - Maribor

Telefon: 070 692-004 (med 8-16h)

Naslov: Črtomirova 11, Maribor

Email: info@jogasana.si

Hvala za sporočilo!